Anne-bebek forumunda neden hep saçma sapan oyunların reklamı olur ya? Bir de upuzun, bitmek bilmiyor, forumdan soğutuyorsunuz insanı. Direk kapatıyorum uygulamayı artık reklam çıktığında, sonra yeniden açıyorum önemli bir şey okuyorsam. Bazen de açmıyorum, yakında tamamen silicem galiba.