18 aylık kızım sürekli tekli kelime kuruyor herşeyi söyler istedigini eliyle de olsa anlatmaya çalışır bazı kelimeleri çıkaramazsa başları söyler mesela otur demez “o” der eliyle de gösterir sağlık ocağına gittik hemşire ikili cümle kurmasını isteriz artık dedi ne yapmam lazım kızlar nasıl bir yol izlemeliyim sürekli konuşuyorum hadi tekrarla diyorum kaçıyor söylememek için dalga geçer gibi gülüyor birde