merhaba herkese
kızım 14 aylık doğmadan anne karnında alt 2 dişi çıkmştı öyle dunyaya geldi ama diğer dişleri çok zorluyor onu çıkarken damakları şişiyo agrısı oluyo bsey yemiyo ckıcak diye beklerken iniyo cıkmıyo ara ara sürekli böyle yokluyor kısacası çektiriyor baya başına gelen var mı böyle durumla karşılasan suan 8 dişi var onlardada hep aynısı oldu