sizde de oluyor mu ? Doğumdan sonra sürekli burnum yara oluyo öyle böyle değil acıdan kıvrandırıyo. 2 haftada bir kesin. Çocuğum dokunsa burnuma ağlayacak gibi oluyorum acıdan. Stres kaynaklı mı doğumdan sonra normal mi ? Yine çıktı yara bu kez baya kötü dudağıma gözüme vuruyo ağrısı