iyi geceler arkadaşlar dün gece kızım 2 gibi kakasını yaptığı için uyandı aldım bezini değiştiriyordum birden vajinasının içinden kan gelmeye başladı apar topar hastaneye gittik idrar yolu enfeksiyonudur ciddi bir şey yok deyip yolladılar eve geldikten sonra tekrar aynı şey ile karşılaştım şimdi çocuk doktoruna randevu aldım bekliyorum endişelendim açıkçası daha önce başına böyle bir durum gelen var mı?