Mryftm Bebeğim 2 ay 11 günlük, enfeksiyon kapmış İshal kusma vs var. Kan tahlili yaptırdık kanı ve b12 çok yüksek çıktı. Doktor da kronik hastalıklar araştırmalı dedi yarın gideceğiz. Böyle bi durum yaşayan var mı?
petitonunannesii Mryftm Benim oğlumda B 12 çok yüksek 1 yasinda aylardır araştırılıyor.Bi çok tahlil tetkik genetik testler yapıldı bir kısmı çıktı temiz çok şükür çıkmayanlar var .Bizde de dogdugundan beri ishal var
Papatya44 Mryftm merhabalar bugün doktora gittik b12 yükseliği var dendi ailede kronik rahatsızlığı olan var mı diye sordu. Anlattım kronik rahatsızlıklarda alakası yok dedi. Zaten fazla da yüksek değil herhangi bir sağlıkta şikayete gelirseniz b12 yüksekliğini de söyleyin dedi. Ama araştırma vs bir şey demedi
petitonunannesii Mryftm Yok maalesef aslında benim oğlumda gelişim geriliği var o tetkik ediliyor.Tabi B 12 si çok yüksek olunca hem gelişim geriliği hemde B 12 yuksekligu olunca araştırılıyor hala
Mryftm Papatya44 ultrasonla karaciğerine vs baktı bi rahatsızlık yok dedi şükür 10 gün sonra bi tahlil daha yapacak düşmüş mü diye bakacak bu ara kızım hasta briaz ona bağlı yükselmiş olabilir dedi
Mryftm Papatya44 kan da yüksek çıktı bugün baktı o düşmüş biraz hastalıktan yükselmiş dedi sizin de öyle olabilir