Pamukanne1 Hamileyim doğurdum doğuracam 3 günüm kaldı 2 haftadır ne yaptıysam bir türlü geçmeyen öksürük geldi başıma bittim artık ne yapacağımı şaşırdım bu öksürükle dikişleri düşünemiyorum nasıl geçeçek yardım 😞
Berfin-asel Pamukanne1 pekmez zeytinyağı limon karıştır iyice git gel iç hem çocuğa yararlı hemde öksürüğü keser bende öyleydim onunla atlattım aynı doğumuma yakın bende öyle olmuştum tadı biraz kötü ama cidden çok faydasını gördüm
Bilge_miray00 Pamukanne1 pekmez karabiber en kesin çözüm ben yaptım geçti. sezeryandım her öksürmemde dikişm ağrıyordu çok kısa sürede geçti Allah şifa versin inşallah canım 😇
Kerem_k1 Pamukanne1 bir yemek kaşığı bal ye, yatmadan sırtınada ılık bal sür üstünü havlu peçete ile kapat öyle yat canım bal iyi gelir
Veragillerden Misalim Gebelikte ceviz kabuğu tansiyonu, şekeri düşürebilir. Bu da doğumla alakalı Allah korusun problem yaşatabilir.
Tugcebyrk Öksürüğe kuru dut kaynatıp içmek iyi geliyormuş ben kızıma içirmiştim ondanmıdır bilmem ama diğer hasta olduğu zamanlara göre öksürüğü ilerlemeden kesilmişti
Hunilininbirii Ayağının altına hakiki zeytinyağı ve sarımsağı karıştıp sür çorap giy inşallah faydası olur. Dikişliyken öksürmek işkence gibi 🙄