Bu konuda çok makale okudum. American obstetri derneğine göre, türkiyenimde çok bilindik kadın doğumcuların sitesinde de var. Gebelikte bir defaya mahsus çekilen herhangi bi görüntüleme yöntemi serbest. Gebelik sonlandırılmıyor. Buna tomografide dahil. Ama tabi uzun vade etkileri tam olanarak bilinmiyor. Doz hesaplaması yapan genelde üniversite hastanesinde bölümler var. Ama tek çekim için problem teşkil edilmiyor diye biliyorum. Yanlış yönlendirmek istemem tabi. Gebelik haftası, doz kontrolü bilir kişilerin değerlendirmesi lazım