Selamlar 🙋🏻♀️
Oğlum 57 günlük yaklaşık 10 gün önce mama takviyesine başladık, gündüz süt gece mama veriyorum. Çok gazlı bir bebek ve damlalar vs işe yaramadı. Mama olarak Sma Optpro kullanıyoruz hipp combiotic almak istiyorum ama doyurucu değil diyenler olmuş. Gece sma verdiğimde 3-3,5 saatte bir uyanıuor beslenme için, hipp kullanan annelere soruyorum bebişlerşniz kaç aylık kaç cc mama içiyor ve kaç saatte bir içiyor ?? Sizce doyurucu mu ve gaz vs bi sıkıntınız oldu mu ?