Kdrklnc İyi geceler kızlar bebeğim enfeksiyon geçirdigi için memeyi bırakmıştı bikac kez sağım yapmıştım sütüm kesildiği için bıraktim bugün uyurken emzireyim dedim süt geliyor azda olsa göğüste bekleyen süt bozulurmu bilgisi olan varmı?
Melson21 Kdrklnc nasil yani 😀 kendi gogsundeki sut bozulup bozulmadigini mi merak ediyorsun? Ilac alkol vs icmedigin surece senin vucudundaki sut nasil bozulsun yada evladina zararli olsun. Buzdolabi degilsin ki sen 2 hafta kaldi diye bozulsun… yani ben mi yanlis biliyorum bilemedim ama vucudundaki sut surekli yenileniyor biraktigin yerde kalmiyor diye biliyorum.
FDilek Kdrklnc canım bende çalıştığım için akşama kadar göğüslerim doluyordu eve geldiğimde çocuk emdiriyordum görümcem önce sağ öyle ver diyordu ben normal emdirdim bazen çocuk gece uyuyor sabaha kadar aynı bekliyor diye
Bebegimm1 Kdrklnc ben yaşadım tadı ve rengi değişikti önce kahverengi geliyordu snra beyazfakat tadı cok kötüydü ben vermedim siz emzirmeden tadına bakın ben kendimden bildiğim için verilicek gibi bı tadı yoktu ebeyede sormustum sag demişti sağmiştm tadı yine aynıydı
Kdrklnc Polannem 3 aydır emmiyordu bugün bı denedim zar zor olsada 5 yudum emdi çok emzirmek istiyorum teşekkür ederim
Kdrklnc Melson21 bı kaç yerden duymuştum bekleyen süt bozulur diye 3 aydır emzirmedigim icin bende teraddutte kaldım
Dogagumus Merhaba bende hiç olmadı ama arkadaşım anlatmıştı o yaşamıştı öle bi durum bir memesini kızı kabul etmemiş bir kaç gün tadındamı tuhaflık var diye bakmış her iki memesindeki sütede vermediği memedeki süt inanılmaz bozuk bir tadı var demişti
Dogagumus Kdrklnc açıkcası hiç bilmiyorum bana anlattığı oydu bozuk süt tadı var demişti benim başıma hiç gelmedi sürekli emziriyorum daha kızım 2 aylık
Berilsmom46 Kdrklnc o bozulma.oyle degil de beklediği için ekşimsi bir tat oluyor benim kizim da bir göğsümü almadı sütün tadina bakıyordum ekşimsi bir şeydi
kbrsuzen24 Şaka mısınız ya. Valla şakasınız. Rengi sarıysa bide yağlıdır uff ne güzel yarar bebeğe. Emzir bol bol emzir
Bebegimm1 Kdrklnc şimdi burdada okuyordum kimi süt tuzlu kimi şekerli yazan oluyordu bnm ki önceden şekerli tatlıydı ama bıraz göğüste bekledikten snra rengi ve tadı kötüleşmeye başlamıştı yani verilicek gibi değildi ama siz tadından anlarsınız verilicek gibi mi
Bebegimm1 Kdrklnc emzirin bakalım bebeğinizi gözlemleyin kusuyor mu falan diye ama ilk bi sağım yapın ondan snra verin derim