Kızlar merhaba.. 4 aylık bebeğim var 2900 doğdu doğduğu günden bu yana sürekli kusuyordu gaz sancısı olan kolik bebekti emzirdim süt sağdım hepsini kustu hiç kilo alamadı 5 buçuk kilo yeni oldu en yapacağımı şaşırdım çocuğum ilk aylar emdi şuan bıraktı mamayı da içmiyor biberonu ağzına verince ağlıyor zorla içirmesem hiç içmeyecek o derece önereceğiniz bi şurup veya takviye varmi yada yeniden emzirmem için öneriniz sütüm de kalmadı emerse gelir diye umut ediyorum emmiyor da