mirayveannesiii Nur2021 Emsin diye uğraşıyoruz alışıyoruz sonra kesince insan gerçekten çok etkileniyor anlıyorum 🙁❤
Hep_mi_uykusuz Nur2021 Bende kesicem ama nasil kestiniz cok meme bagimlisi pazar gunu 2 yasina girecek suan bile ustume cikti emiuor cok bunaldim
MomofGok Nur2021 bende azaltarak bıraktırıyorum ve sona yaklaştıkça içim buruk oluyor. 27 aylık evet büyüdü memeye ihtiyacı kalmadı farkındayım ama sanki hala en doğal hakkı olan şeyi elinden alıyormuşum gibi hissediyorum 😢 anneler için de bıraktırma aşaması duygusal anlamda gerçekten zor.
Berilsmom46 Nur2021 ben de 15 aylık bebeğimi kestim bir üzüldüm bir üzüldüm ki zorunda kaldigim için kesmiş olmama geceleri çok ağladım hüngür hüngür 😓 Emzirmek çok güzel bir şeymiş ❣
Nur2021 Hep_mi_uykusuz gogus ucuna nar eksisi surdum 😂 gec saatlere kadar emmedi, cok agladi durmadi… mecbur verdim,meme krizi tuttu. Valla yapamadim kiyamadim bakisina yenik dustum, verdim emerek uyudu 😅 ama mutluyum niyeyse 🥰
Serpil_azra20 2 yaşını doldurdu kızım sabır taşı aldım sürdüm. Mama kötü olmuş dedim. Emdi tiksindi emmek istemedi . 2 gün ağladı saatlerce. Şimdi 28 aylık mamayı elleyip uyuyacam diyo. Destekli uyuduğu için normalde youtu.be Kids den video açıyorum gündüz 5 dakika içinde uyuyor.
Arenimo 34,5 aylık hala kıyıp bıraktıramadım sadece uyurken emiyor artık bir faydası yok belki farkındayım ama gerçekten bıraktırma düşüncesine giremiyor hemen insan🙄
esmanuursss Nur2021 ay bende yeni bıraktım geceleri kalkıp meme diyip gözlerimin içine bakıyordu çok ağlamıştım 1 buçuk yaşında hala unutmuş değil arada gelip meme diyo abla diyo bravo diyo 😂😂