Aysegul93 seyma_1212 valla bende 37 de 3650 doğurdum ama bebeğim hiç büyümedi laktoz intoleransı vardı alerjikti çok az kilo aldı korkma zayıf diye alır kilosunu
Selmanur_a seyma_1212 37. Haftada 32 yle uyumlu 1760 gr doğum yaptım. 11 gün yeni doğanda kaldı 2 kilo olması için sonrasında da şükür hep sağlıklı bebek oldu. 10 aylık kucağımda mis gibi uyuyor. Yeter ki canı sağ olsın 🌸
Caliskananne53 seyma_1212 canım üzülme benim de oğlum tamm 37 haftaya girince doğdu. 2.210 kg şuan 7 aylık maşallah gayet iyi. İlk aylarda da hızlı kilo aldı gerçekten doğruymuş güzelce sürekli emzir ben wc zor gidiyodum hep emmek istiyodu
Mommmmms Hafta da 2900 doğdu kızım şimdi 2 aylığız 5600 olduk gerçekten çok çabuk toparlanıyorlar emin olun
birminikbebekannesi seyma_1212 bizde 37 haftalık doğduk hiç büyümicek gibi geliyordu bana da ve şuan 8 aylık hala dün gibi geliyor gerçekten zaman şu misali🥺