Masallkiiz serumfizyolojik verip ortribebe burun çekici ile çekiyorum.internette çok video var bir sıkıyorlar diğer delikten sümük fışkırıyor resmen.Ben öyle yapamıyorum az az verip ortribebe ile çekiyorum.Bebek ağlıyor tabi ama sen anlarsın ona zarar vermeden yapılacak miktarı ağlaması illa canı yandigindan değil burnuna bir şey sokulması bile rahatsız ediyor bebisleri😚