Hamileyken çok iyiydi hiç dökülmüyordu saçım doğum yapalı 4 ay oldu şu zamana kadar bişey yoktu bir kaç haftadır saçım dökülmeye başladı ama öyle böyle değil duşta ayrı tararken ayrı dökülüyor ve sonrasında sürekli her tarafımdan saç sarkıyo dokundukça elime saç geliyo psikolojim bozuldu resmen