Merhaba. Bebeğim 3 gündür yatağından çok korkuyor. Uyku eğitimi var 15 buçuk aylık. 9 aylıkken odaları ayırdım o günden beri kendi odasında yatar hiç bir sorun yaşamadık. Ama 3 gündür yatağına yatırır yatırmaz çığlık çığlığa ağlıyor sanırım 2 yaş sendromuna girdi bazı anlamsız korkular olabiliyormuş. Ne yapmam lazım uyku eğitimi bozuldu direnebildiği kadar direniyor uyumamak için en son dayanamadığında uyuyor. Kendi yatağımda yatırınca sorun yok uyuyor ama ben başka bir yere alışsın istemiyorum daha önce başına gelen var mı ? Oyuncak beşiği var babasıyla birlikte bebeğini koyup hadi bakalım bebek yatağında yatmak istiyormuş diyip uyutuyoruz sende bebeği uyutmak ister misin diyoruz eee eee diyor oyuna katılıyor anlatıyoruz herkes yatağında yatar yataklarımız çok güvenlidir uyandığında annen yada baban hemen yanına gelir falan diye ama yok işe yaramıyor. Başına gelen var mı nasıl bir yol izlemeliyim ?