Dermin Merhaba 5 gün önce kızım 10 aylık oldu hiç emekleme belirtisi yok ayağa kaldırıp adım attırmaya çalışıyorum adım bile atmıyor öyle duruyor kafama çok takıyorum sizce geç mi yoksa vakti varmı 😢😢
Feyzosumunannesi Dermin kuzenımin kızı emekleme den 13 aylıkken yürüdü normal bence her bebek aynı olmaz takmayın yürür canı istediği zaman bebişiniz 💜
Esmeesme Dermin 11 aya kadar emekleme süresi var. bence biraz daha zmn tanıyın canları isterse koşarlar bile 😁😁
beyzagl444 Dermin kafanıza takmayın bence. bazı bebekler emeklemeden yürürmüş, ayrıca 10 aylık daha zamanı var annesi. yinede kafanıza takıyorsanız doktora gidin iciniz rahat etsin.
Birdunyabircennetannesi Dermin Emeklemek zorunda değil merak etmeyin 🌸 Ben emeklemeden yurumusum yürüme içinde erken daha zaten 🌸
Dermin Birdunyabircennetannesi canım ne bilim herkes diyor aaa daha emeklemiyor mu çok geç kalmış falan filan bende daha küçik olduğunu söyluyorum bazen bakıyorum kızımdan küçük bebişler emekliyor doktorumda kontrol dedi sıkıntı yok canı isteyince yapıcak dedi
Dermin lceLady yoo sadece kendş etrafında dönuyor yuz ustu koyunca emeklemek içinde hiç çaba sarf etmiyor
Birdunyabircennetannesi Dermin Ama dediğim gibi Emeklemek zorunda değil ben hiç emeklememisim birden kalkıp yurumusum sıkıntı etmeeee ve başkalarının çocuğuyla kıyaslama her bebek bir değil oğlum her şeyi geç yaptı mesela 8. Ayında döndü 10. Ayında desteksiz oturmayı öğrendi 15 aylıkken yürüdü. Her şeyin zamanı var. Konusuyorlar boş boş herkes duyma onlar bizde de var. Oğlum 19 aylık olmak üzere niye konuşmuyor niye konusmuyor. Yahu küçücük bebeklerden çok şey bekliyorlar duymayın tıkayın kulaklarinizi bir anda yapacak inanın ❣️🌸
Sess Dermin benimki 6. Ayda emeklemeye 7. Ayda tam bir ay sonra tutunarak kalkmaya basladi, arkadasiminkiyle ayni dogumlular onunki hiç emeklemedi ve benimkinden önce yürümeye başladı hem de benimki ondan bir kaç ay sonra başladi yani. Hiç takilma cani isteyince yürür direk
tineanigra Dermin emeklemek gelişim basamağı değil hiç emeklemeyebilir. Yürüme için de erken henüz 18 aya kadar normal kabul ediliyor. Benimkiler 11.5 aylıklarda tutunup kalkmaya başladıklarında 1 ay sonra da yürüdüler
Suradevelioglu Dermin canım bebeğini zorlama bence . O kendini hazır hissedince yapar zaten . Benim kızım 11 aylık daha emekleyeli 2 hafta anca olmuştur, illa bebekler uygukamada yazan her şey gibi gelişmek zorunda değil,her bebek kendine özel.
Ozge251021 Dermin her bebek gelişimi farklıdırrr 18 aya kadar yürümeye vakti var zorlamayın kendi yapacaktır zaten benim oğlum 6, buçuk aylıkken emeklemeye başladı 1 yaşındada yürüdü
minikMarquez Dermin benimde 8 buçuk aylık emekleme sıfır yüz üstü koyunca kıyamet koparır insanlar sırf bunun için beni arıyor ve sinirimi bozuyorlar onlarla muhatap olmamak için numara mi değiştirdim eşime de beni soran olursa TLF bozuldu diye tembih ettim kafam rahat en az iki ay böyle gider eşim işe gittiği için kimse onu arayıp rahatsız etmiyor saatlerce anlattım emeklemek önemli değil doktor emeklemese de olur ilahi bebek emeklemeli diye bir şey yok dedim nafile albende çözümü böyle buldum ☺️