Ysmn3111111 Kızlar boşanalı 2 ay olıyor çekişmeli boşandık 2 sene sürdü başka şehirde açıldı dava orda karar verildi nüfus 1 ata düşer sisteme dedi ama 2 ay oldu evli gözüküyorum sebebi nedir bi imza falan atmadım ondan dolayı mı anlamadım
Angrybird123 Ysmn3111111 Konuyla alakasız ama bir şeyler talep ettiniz mi talep ettiklerinizi aldınız mı acaba
Afk-kms Ysmn3111111 merhabalar her iki tarafında mahkemeden gidip karar kağıdını alması gerekiyor daha sonra tebliğ kağıdı evinize geliyor o şekilde oluyor
Moana Ysmn3111111 postlarınızı okudum eşinizle mutluymussunuz tanışma hikayeniz falan neden ayrıldınız özel değilse tabi
Ysmn3111111 Kızlar bilgisi olan aydınlatsın ya valla kafam karıştı boşandım mı boşanmadım mı ben 🤦🏾♀️
Ysmn3111111 Angrybird123 talep etmiştim karşı dava açıp barışmıştık geçen sene davamı geri cektim itiraz ettim için hiçbişey alamadım
Ysmn3111111 Moana yavrucm 2 senedir açık dava geçen sene barıştık mahkeme devam ediyorken 8 ay birlikte yaşadık ortada hiçbişey yokken kavga ettik ailemin yanına geldm geldikten 2 hafta sonda barıştık gitmeye 2 gün kala annesi istemedi beni oda istemedi makhemede devam ediyordu boşandık işte ailesinin sözünü dinledi hep
ZmrNsa09 Ysmn3111111 canim ben nüfus memuruyum şöyle oluyo karar kesinlestikten sonra mahkemenin oldugu il yada ilçenin nüfus müdürlüğüne yazı yazılıyo nüfus müdürlügü boşanmayı tescil ediyo şu aralar nüfus cok yogun malum yılbasindan gelen zamlar vs derken millet akın akın nüfusa kosuyo 😃 is yogunlugundan dolayi evrak bekliyo olabilir siz mahkemenin oldugu yerdeki nüfusu arayin yazı gitmis mi ne durumda sorun
kutlaym ZmrNsa09 merhaba konudan alakasız ama birşey sorabilir miyim? Biz eşimle e devletten oğlumuzun iki isminden birini sildirmek istiyoruz, ikimizde ayrı ayrı başvuru yaptık, sonuclanır mı 🥺 yani olumlu olur mu?
kutlaym Ysmn3111111 mahkemenin kararı onaması gerekiyor, isterseniz avukatınız varsa avukatınıza yoksa hangi ildeyse mahkemenin kalemiyle görüşürseniz yardımcı olacaklardır, hayırlı olsun hakkınızda
Ysmn3111111 Moana valla ne hissediyorum bilmiyorum ki kuzum üzülüyor muyum üzülmüyor muyum ona karşı kin doluyum ama yaşanmışlıklar unutulmuyor işte
Ysmn3111111 Moana herkes aynı kuzum ya birincide yüzümüz güldü müki ikincide gülsün evlilikten nefret ettim kafamı toparlamam lazım 🙏🏻
mirayveannesiii Ysmn3111111 Tm canım momda bayağı görmüştüm postlarını felan şimdi tam emin oldum nickin aynı zaten hakkında hayırlısı olsun inşallah bebişinle 🌺