Eskişehire bugun yatacakmış.Varmı sertifikalı teknisyen.Çünkü eşiminde sağlık çalışanı kartı var.Ayrıca eczanelerde artık birinci basamak sağlık kuruluşuna geçti.Eczacılarda ilk defa alıcak ama bilmiyoruz.Henüz bilgimiz yok.sigortaları da meslek koduyla yatıyor zaten.Sormamın nedeni hayırlı bir işde değerlendirmeyi düşündüğümüz için