Hasret67 4 ay 24günlük kızım 2 günde yada 3 günde bir kakasını yapıyor normalde hergün yapıyordu bu durumu yaşayan var mı doktora götürmeli miyim bu arada sadece anne sütü alıyor
Aysegularici Hasret67 anne sütü alıyorsa normal benim kızım da iki haftadır birgün yapar birgün yapmaz oldu normalde oda hergun bir kere yapardı mama alıyor doktora sordum 10gunde yapmayabilir günde 10kerede yapabilir dedi normal dediaramizda tam bir ay var bizde ³ay 24gunluguz
Hasret67 uzlet aslında bu 2. Çocuğum birincisinde böyle olmamıştı o yüzden tedirgin oldum bir teşekkür ederim