bsratetik Kızlar temiz kullanışmış peluş tulum arıyorum çok para veripte almak istemiyorum bu kış giyecek sadece 6-9 ay olabilir şuan 5 aylık bebeğim
biruykusuzanne bsratetik bende var kırık beyaz baya kalın yurt dışından geldi ablama aldırmıştım. Hiç giyilmesi yıkadım sadece iki sefer. İçi astar dışı beyaz tüylü
Jelibonsmom Bahar11 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
Secilinaburki Benim elimde 4adet carters marka polar patikli tulum var. 12aylik . Tertemiz hicbi leke sökük vs yok .
1ana_2evlat bsratetik Bende var ama mavi renk sanırım sizin ki kiz ama fark etmez derseniz cok guzel acayip yumuşak caramell marka tavsan fugurlu bizimkine olmuyor 9 aylık bebeklere kadae olur.