HAsyaasel Kızlar bebişlerinizin ilk banyosunu ne zaman yaptırdınız. Göbek bağımız 3 gün oldu düşeli 12 günlük olduk biz hala yapmadık
lceLady HAsyaasel Eve gelince yaptırdık. 12 gün olmus yani bayagı. Bence yaptırın derim. Hem rahatlar daha iyi uyur
bebekece HAsyaasel kızıma hastanede ilk banyosunu yaptırmışlardı ben eve gelince yaptırmadım buyüzden çünkü nemli kalır bişey olur diye korkmuştum zaten 5. Gündede göbeği düştü 6. Gündede banyo yaptırmıştık
SevincKaradeniz Ben göbek bağı düşmeden ılık su ile silmiştim doğum kalıntıları geçsin diye. Sonra 7. Günde göbek bağımız düştü 2 gün sonra yıkadım. Doktorumuzun verdiği bir fısfıs vardı onunla da sildim sürekli ☺️
Aselim01 en_sevdiklerim2 valla bende ayni yazin ortasinda dogdugu icin isilik olmasin diye hergun yikiyordum
Ceylanbetul en_sevdiklerim2 aynn normalde üzerinden 24 saat geçmesi gerek , bende yaptırdım hatta her gün yaptırdım göbeğini alkolü mendille sildim kuru tuttum 7 günde düştü göbeği.
Cagla6060 en_sevdiklerim2 bizde aynı yaptık kırkı çıkana kadar da hergün yıkadım zaten Ağustos ayında doğdu haca sıcaktı göbeğinde dördüncü gün düştü
ankakusu5058 HAsyaasel göbek bağı düşmeden yıkamayın demişti gebe eğitimindeki ebemiz göbek bağımız biraz geç düştü bir de hafif kan geldi doktor yaktı yıkamayın dedi 20 günlüktü ilk yıkadığımızda 😔
omerinannesi_2705 HAsyaasel 6. günümüzde göbeği düştü 7. gün banyo yaptırdım bebeği 7. Gününde yıkamak aynı zamanda sünnettir 🌺
Bebegimm1 HAsyaasel 12 gün uzun olmuş yaptırın rahatlar bebek 1 haftalıklen yaptırmıştım şimdi her gün banyo yaptırıp uyutuyrm
Azramm12100 HAsyaasel 5 gün sonra yapmıştım. Goobek bağı 12 . Günde düştü. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık