Hilalop oğlum yaklaşik 2 haftadır hasta salgın. Serum fizyolojik ile burnunu açıyorduk ayrıca diş sürecimizde ağır başladı tetagil kullanmaya başladık işe yarıyor acikcasi 2 haftanin sonunda dedim ek gidaya basliyom kabak ile basladim 3 gun denedim sonra havuca gectim arada oglumun burnunda ve cene altinda hafif pütürler cikmaya başladı şuan serum mu tetagil mi kabak mi havuc mu hangisi alerji yapti bilmiyorum 🙁🙁 ek gida surecimiz kotu basladi anlasilan kakada bir sikinti yok nefesde öyle ama burnunun ustu yanaklari ve cene alti puturlu olmaya basladi 🙁🙁 kac gundur ilk defa bugun kabak yedi tekrar bakalim eger cogalirsa kabak diyecegim artik