Kızım 16 aylık zayıf olduğu için raporlu mama kullanıyoruz. Öğlen ve akşam yatarken içiriyordum. O yüzden öğlen yemek öğünümüz yoktu. Doktor öğlenleri verme artık sadece akşam yatarken ver dedi. 2 gündür öğlenleri vermiyorum. Ama zaten doğru düzgün yemek yemiyor. Bi tek makarna sever. Her gün de makarna olmaz. Doğru düzgün bişe yemediği için de kakasını minnacık yapıyo. Sabah 1 yumurta yedi. Öğlen 1 çay bardağı var yok çorba içti, akşam da 1 minik köfte 1 tane de patates dilimi yedi. Bu yedikleri az geliyo bana. Ama fazlasını da yediremiyorum. Napabilirm bi fikir verin bana 😢