Elwing Geceleri kızım çok üstünü açıyor 3 yaşındayız..odasında yatırıyorum carters polar tulumla yatırdım bugüne kadar lcw dan 1.5 tog mu 2.5 tog mu alsam uyku tulumunu ?evimiz çok fazla sıcak olmuyor açıkçası Sizler nasıl yatırıyorsunuz ?
Lulemom Elwing öncelikle eve bi ısı ölçer alın. Oda ısısına göre de tulum alın. 2.5 tog 18 derece altı içindi yanlış hatırlamıyorsam. Dereceyle hareket edersen daha iyi olur. Üşüdü mi terledi mi derdin olmaz. Mesela bizim ev 23 derece. Ben 1 tog kullanıyorum