hogwarts Metig_63 ben aldım da kullanmıyorum hevesim kaçtı galiba her gün açanlara çok özeniyorum valla ama benim önce evi toparlamam gerekiyor 😅😅 her gün kullananların evi derli toplu sanırım
Egeadam hogwarts canım ben makinayı açıyorum önden ben topluyorum arkadan o geliyor , o şekilde yap çok kolay oluyor
Egeadam Kesinlikle tavsiye ederim ama ne olur mi ixaomi marka alma.. Allah’ın cezasına bir güncelleme geliyor tüm kroki gidiyor şaşırıyor. Başka marka kardeşim…
Minisinannesi07 Metig_63 3 ay 4 günlük bebeğim var daha alalı 10 gün bile olmadı ama keşke daha önce alsaymışım dedim. Roborock q7 max aldım şimdilik çok memnunuz 😊