Kevserrrrrrrrrr Tabi ki en iyisi anne sütü ,bunun aksi söz konusu olamaz.
Fakat doktor ek gıda dediyse neden bu sizde ki ısrar? İnsanlar onca sene okuyor ,sizden daha mı az bilgili olduğunuz düşünüyorsunuz?
Bir de bunun doğru bir şey olduğunu sanıp post açmış ve bize kendinizce örnek olmuşsunuz 🤦🏼♀️GÜLDÜM🤦🏼♀️