nilesea heyymomm bende de bahsettiğiniz uyku tulumundan var ama bir türlü alışkanlık haline getiremedim giydirmeyi nedense.
nilesea Lunaluu benimki de üstüne giydirirken kıyafet çıkarmada uzman, güç bela sokuyorum kafasını kollarını bir bakıyorum ki saniyesinde çıkarmış 🤦♀️
NurY nilesea çorapsız uyku , sağlıklı olandır ama eviniz soğuksa mecbur giydirirsiniz çünkü bebekler en çok ayaktan üşütür
Wanderlust Demeteymenim dediginiz gibi asiri sicaga alistirdiginiz icin en ufak bir hava degisiminde hasta oluyorlar. Corapsiz yatar hic kat kat giydirmem hergun yagmur kar demeden mutlaka disari cikaririm dogdugundan beri ve hic oyle sik veya ciddi hastalik yasamayiz. Oglumdan 5 ay buyuk kuzenin oglu var kat kat giyer, disarisi soguk diye cikmaz hep evdedir ev bizimkinden sicaktir ama bir kere bakkala ciksa 1 hafta hasta olur yatar cocuk korkudan hepten evde buyutuyor bu yuzden. Onerim kat kat ve kalin giydirmeyin
nilesea Wanderlust çok katılıyorum, ben de hep üşütmemekten ziyade terletmemeye odaklanırım, sadece bu bizim ilk kışımız, ilkbahar, yaz, sonbahar geçirdik, onlar nispeten kolaydı.