Bizim 2 hafta kadar sürmüştü, geçiyor anneler🤗 kendinize sürekli bunu hatırlatın, geçecek.. o da zorlanıyor ve büyümenin sancısını çekiyor. Tüm yönlerini bilmeme rağmen zorlandım, zorlandığım tüm anlarda derin bir nefes alıp bu bir süreç ve o da zorlanıyor geçecek dedim, nitekim öyle oldu. Dönem dönem böyle büyüme sancıları yaşayacak ve geçecek, şu an 6 aylık ve şunu söyleyebilirim 4 ay atağından sonrası yokuş aşağı sanki🙃 şimdi de bir diğer atakdayız, 19. hafta kadar çarpmadı sanki bizi, sizinkiler de kolaylıkla atlatılır umarım🫶🏻