Bebeğim 5 aylık. Hırıltısı vardı doktora gittik antibiyotik ve hava tedavisi verdi. İlaçlar bitti ama hırıltı geçmedi. 2 gün önce başka bir doktora götürdüm ciğerlere inmiş dedi tekrar antibiyotik verdi. Balgamı var hırıltılı hep ama öksürürken kuru öksürüyor bi türlü balgam çıkmıyor. Eğer 3 gün içinde hırıltı geçmezse yatırcaz dedi. Ne yapıcağımı şaşırdım. Uzun oldu kusura bakmayın.