annesimelegin_ gzmemr kimse anlamıyor gerçekten aynı şeyi söylemekten dilimde tüy bitti.. farklı dönem çocukları büyütüyoruz şimdiki 1 tane çocuk o zamanın 4 çocuğuna bedel. Bilmiş doğuyorlar resmen
gzmemr annesimelegin_ o kadar iyi anlıyorm ki sizi sıkmayın canınızı geçecek bu günler. ben hep kendimi öyle avutuyorum …çocuk korkusundan eşime bile yaklaşamıyorum ..rabbim isteyene versin ,bizede büyük sabırla büyütmeyi nasip etsin .
annesimelegin_ Wolverine evet biz alıştırdık şuan bi eğitim alıyoruz 4. Gün bir faydasını göremedim,eşim destek oluyor ama bebeğim eşimde aşırı tepki gösterince odadan çıkıyor eğitim yarıda kalıyor. Bundan sonra ne denemem gerekiyor bilmiyorum ..🥺
Mybellam_21 annesimelegin_ bende eğitimdeyim uyku ve desteksiz uyku eğitimi ama şimdi ağlamama eğitimine mi geçsek napsak