Nisanida Bebeğim 11 aylık , hasta oldu , bogazında balgam var çıkaramıyor , göğsünde hırıltı yapıyor ne yapsam Rahatlar bilgisi olan varmı ya ;(
Feyzosumunannesi Nisanida burnunu hergun duzenlı yıkayın kantaron yada zeytin yagı ıle vucudu u yaglayıp ayagının altını vicks sürüp yatırın göğsüne kahveli pamuk koyun 3 gün bide tereyag ıle pekmez verin ben 3 gunde bunları yaparak bebegımı iyileştirdim cok sukur
ZMK Nisanida bol bol serumla şırıngayla burnunu temizleyin burnunu temiz tutun ki ciğerlerine inmesin
Gizemuzm06 Bizde iki haftadır aynı şeyi yaşıyoruz doktor hava vermemizi önerdi bronşite çevirdi bizimki
Gizemuzm06 Nisanida 2 hafta balgamını atamadı göğsünde ve sırtında hırıltılar attı emmekte falan zorlandı geceleri hiç uyuyamadı çünkü çok tıkanıyordu
Feyzosumunannesi Nisanida 1 tatlı kaşıgı kahveyı cezveye koyun uzerınde göğsüne koyacak sekılde pamuk koyup cezvenın agzına tutun kahve kokusu pamuga gecıyor ılık sekılde gogusum koyun aöac sıcak tutmak mı bılmıorum ama kayınvalıdem yaptı ben 3 gun tekrarlayıp koydum cok şükür pekmez tereyag fılan da yaptım içirsim 1 tatlı kasıgı bebegım 7 aylık 6 bucuk aylıkken hastalandı cok sukur toparladı hemen