Nova Merhaba bugün 3. ay rotavirüs ve menenjit aşısı olduk. Aşı sırasında doktor calpol verdi. Biz de 3 saat önce tekrar calpol verdik. Ateşi 38.1 oldu. 35 derece su ile banyo yaptırdık. Su daha mı soğuk olmalıydı? Şu an uyuyor. Uyurken ara sıra ateşini ölçmek gerekiyor mu? Bir de üzerinde zıbın ince tulum ve 1 tog uyku tulumu var. Daha mı ince yatırmalı. İlk çocuk, aşı sonrası ilk ateş ne yapılır hiç bilmiyorum. Deneyimli anneler bir yol gösterin lütfen🌸
SareLinaM Nova bziimde sadece o asida atesimiz cikti calpol verdik bir saate geçti hatta doktorumuz bunda ates olucak dedi hocam digerlerinde olmadi dedim bunda olucak dedi ve oldu endise etmeyin kontrol edin evin sicakligi iyiyse penye uzerine muslin örtü yeterli diye dusunuyorum gecmis olsn
afrAybars Nova korkma canım bexsero aşısı 38.5 geçmez Allah’ın izniyle 🤲 sabaha düzelir sen calpol vermeye devam et
Nova SareLinaM Cevabınız için teşekkür ederim💕Ateşi biraz düştü gibi. Uyuyor şu an. 6. saatte tekrar ölçüp duruma göre calpol vereceğim. Ateşi çıkarsa ve farketmezsem diye tetikteyim.
cydcvk Nova 6. Saati beklemeyin ateşi çıkarsa 4. Saatte verebilirsiniz. Siz yine saat başı ateş ölçün. Sabaha hiç bişeyi kalmaz merak etmeyin
Babygirlsmom Bizim evimiz doğalgazlı sıcak, kısakollu body ile yatırdım, arada ılık su ile yıkadım, doğal gül suyu ile sildim. İlk gece 39un üzerine kadar çıktı ara ara. Pek uyumadım takip ettm yanında yatıp.
Nova Cevaplar için çok teşekkür ederim🌸🌸 38.1 den sonra düşüşe geçti. Gece de 37.4 lerdeydi. Tekrar calpol vermek zorunda kalmadık. @cydcvk @Yesim-1 @afrAybars @Babygirlsmom