winterwitch İstanbulda bu yıl burun estetiği olan arkadaşlar nerede hangi hastanede hangi doktora kaça yaptırdınız memnun kaldınız mı? Yardımcı olursanız sevinirim.
Gzd winterwitch ablam yaptırdı, özel k.çekmece hastanesinde 14dü sanırım o yaptırdığında şuan 18 olmuş. Çok memnun, 1 haftada toparladı, çokta güzel oldu ☺️
Gizemkrl winterwitch nısantasında hasan duyguluys yaptrdım 3 sene oldu 20 ye yaptırmıstım. Bir bakın bence