Kızlar Happy momdan geliyorum. Detaylı ultrasona 3 hafta önce girdim o anda perinatolog herhangi bir sorun yok dedi bugün tekrar hastaneye gittim normal kendi doktorumun muayenesi vardı. Perinatolog benim doktorumu aramıs safra kesesine bakılması gerektiğini söylemiş tekrar perinatologa girdim bana bebeğin safra kesesi oluşmamış, amniyosentez öneriyorum dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı