Kızlar sosyal hizmetler önlisans mezunuyum sagolsunlar yine hiç bolumumden atama yok ,artık atanıp memur olmak istiyorum 30 tercihimi de hizmetli olarak yaptım 🥹 aranızda hizmetli tercihi yapan var mı ,yada daha önce hizmetli olarak atanan var mı gervekten iş sureclerini merak ediyorum 🙏