Selam anneler 💕
Bebeğim doğdundan beri sorunsuz bir şekilde emzik emiyor hatta uykusu için vazgeçilmez bir destek diyebilirim. Fakat gün içinde evde olduğumuz sürece hiiiiçç emzik vermiyorum ancak dışarıdaysak hemen doyuramayacaksam veriyorum o kadar onun dışında sadece uyuturken veriyorum.Emziğimiz Phılıps Avent Air , bunca zamandır hiç sıkıntı yaşayamadım fakat 3 gündür emzik verdiğimde öğürüyor hatta 3 kez kustu fışkırırcasına.. Emziği 0-6 aydı acaba ondan mı dedim 6-18 e geçtik yine aynı sorun.. emziksiz uyuyamıyor gece dakika başı ayaktayız veriyorum öğürüyor kusacak diye veremiyorum çünkü zorlarsam kusuyor.
Ne yapacağımı şaşırdım artık yaşayan var mı? Nasıl çözdünüz ? Yada emziksiz uyumaya alıştırabilen?