Ronya1303 Kızlar bebegım 9 aylık . Sma optipro mama kullanıyoruz . İnternetden 2 vercegıme 3 numara soledim, yani 1-3 yaş olandan . Geri vermek istedıgimde kullanıcı hatası deniliyor. Napıcm ben şimdi bu mamayı ? 200 tl dile kolay bu pahalılıkta çöp mü olsun
egeninanns Ronya1303 son kullanma tarihine bakın bekleme zamanı varsa bekletin yoksa da bence kullanmak sorun yaratmaz ama bi doktora sorsanız daha iyş
Mervelaren16 Ronya1303 bebeğiniz artık büyümüş bir sorun yaratacağını sanmam sonuçta ek gıda da alıyor . Bende henüz 1ay varken bi numara büyük almıştım o an yoktu