KUTAY61
Benim oğlum da 3 yaşına girmek üzere ve ağır kolikti malesef. Size bir şey söyleyeyim ağır kolik atlatan bebeklerin gaz sorunu bitmiyor öyle ki daha dün ben sırf bunun için doktordan geldim (: geçirgen bağırsak sorunu sebebiyle hala uyku sorunu ve gaz sorunu yaşayan bir oğlum var. Ve malesef calpol gibi parasetamol şuruplar sadece ağrıyı hafifletir başka bir işe yaramaz.
Düzenli kullanım yapıldığı taktirde gaz damlaları ve probiyotikler her zaman gaz sorunu yaşayan bebekler için daha iyidir. Ben de kendi tecrübelerimi aktarmış olayım