dikkatbebekvar Bebegim 18 günlük, ne sıklıkla emziriyosunuz merak ediyorum. Benimki cok sık emmek istiyor. Doymadıgı için mi keyfi mi anlamıyorum. Sütüm gayet fazla bu arada
Snfk dikkatbebekvar 2 saatte bir emmesi kafidir. Sadece anne sütü alıyorlar sık acıkmaları çok doğal.
Deletedmom_123 dikkatbebekvar emmesi çok normal sadece emmek için değil senin kokunuda alıyor canım ah o günler o kadar güzel ki 🌸❤️
annesininbiriciki dikkatbebekvar çok normal anlattıklarıniz şükür sutunuz çok evet Yenidogan bebekler sık sık gece gündüz demeden emzirilir benimki 25 dk sonra bile emerdi ve çok gazı da olurdu 3 ayda geçti şükür erken de doğmuştu anne sütüyle elhamdülillah kendine geldi çok uykusuz zmnlarim oldu şimdi 8 ayligix dış dönemi 1 2 saate bir geceleri kalkar emer
dikkatbebekvar Bizimki cok uyumuyor malesef. Gündüz daha cok uyuyor ama aksam oldumu emme krizi tutuyor resmen yarım saatte bir saatte bir emiyo iki saati bulmuyor
dikkatbebekvar annesininbiriciki böyle söylenince en azından rahatladım. Su an sürekli memede kalmak istiyo. Baska bi şeyi mi var acaba diye de insan düşünüyo
tazeanneeeee dikkatbebekvar benim kızım 7 aylık 7 aydır en fazla yarım saat dayanabiliyor ben yanındaysam bağımlı oldu galiba 😅
dikkatbebekvar tazeanneeeee saglıklı olsunlar da emsinler bol bol. Bir de gögsümüz yara olmasın Emzirmek sorun değil. Yemi yeni iyilesiyor benim. Onkadar zorlanıyorımki emzirirken.
AviL06 Benim bebeğim 1 haftalık. Emzirme danışmanı bize önceden 2 saatte bir emzirin diyorduk artık 3 saatte bir emzirin diyoruz demişti. Ben de 3 saatte bir süt veriyorum bir de dudak ve el hareketlerinden acıktıgını anladığımda vermeye çalışıyorum 😇
annesininbiriciki dikkatbebekvar bide senin kokunu istiyor evet mide küçük az ve sık emer çok emincede hemen fazlasını kusar bunlar normal onun midesi ne kadr ki içiyor çıkarıyor anne sütü her zmn verin kendisi belirleyecek size temas etmesi içinde istiyor bazen bunlar normal
Snfk Mrymboz çok doğal çok normal. Yenidoğanlar hem sarılık riski için hemde daha çabuk toparlanması için sık sık emzirilmeli. Ek gıdaya geçince azalır emmesi de.