Busrabsr 6 aylık bebeğim varken hamile old. Öğrendim. Şuan 15 gündür doğum yaptım, büyüğü 15 aylık küçüğü 15 günlük, ikisini beraber emziriyorum, hiç kesmedim, benim doktorum 20. Haftaya kadar emzir sonra kes dedi, ama sonra da herhangi bir erken doğum riski vs olmadığı için devam ettim kesmedim. Szin de bir sıkıntı görünmeyene kadar emzirmenizi tavsiye ederim, tandem emzirme hakkında araştırma yapınız❤️