Senossss Sanırım genellikle sağ göğüste bu sorun yaşanıyor. Bende ilk mastit olduğumda bol bol sapmaya çalışyım sonra da emzirmeye yara oldu bu kez çekinerek emzidrğim için çocuk ta tedirgin oldu. Zaten mastit olan göğüsteki sütün tadının değiştiğini söylerler oradaki enfeksiyondan dolayı. Sürekli oluyor ise Dr a danışın benim gibi keslmesini beklemeyin. Ben haftada 1yaşadım bu durumu. Bebek emdikçe açılıyor tabi emmezse nafile , bir süre sonra sağ göğüsüm söndü . Şuan oğlum 16aylık sol göğüsümden gelen sütle emziriyorum hala ama artık yetmiyor. Devam sütü ,sma mama ve günlük tükettiği katı gıda ile devam ediyoruz. Geldiği sürece 1-2 yudum da olsa emzirmeye devam edicem elimden bu geliyor yapacak hiçbir şey yok. Sizde lütfen stres yapmayın oda çok etkiliyor . Her iki göğüsü de düzenli emzirin, ılık duş masaj iyi gelir dediler bende işe yaramadı ,birtek bebeğim emdikçe açıldı. Damarlarından şırınga ile kan çekiyorlar gibi hissediyordum.