leylosunannesi Merhaba hanımlar bebeğim için ücretsiz izin kullandım ben bu dönemde banka promosyonu yatacakmış acaba bana da yatar mı ? Bilgisi olan veya başından geçen oldu mu ?
tugba2511 leylosunannesi yatmıyor bana yatmadı. İse başladıktan sonra hesaplanıp öyle yatiracaklarmis
Kayraaa59 leylosunannesi yatmıyor canım maaş almadığın için. Döndükten sonra yeni tutar hesaplanıp yatacak
asiltonunmommysi leylosunannesi bende ücretsizdeyim almadım, dönünce alınır falan dediler banka ile görüşeceğim dönünce