Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 ayı doldurmak üzere doğumdan itibaren mama veriyorum süt hiç olmadı acikcasi o yüzden ek gıdaya erken geçtik tadım bitmek üzere.. şimdi kaç öğün sabah öğle akşam ne vermem lazım lütfen yardımcı olun ve ne kadar vermem lazım doktor kontrolüne daha zaman var