asyakusunannesii birmelekannesi0 gerdirip yapıştırıyordum ama genelde hep işaret parmağım ve orta parmağımla da tutuyordum kaymasın diye
Pakizegltknn_ Merhaba iyi günler oğlum 7ay 8 günlük 5 gunlukken vermeye başladım hala da silikonla emiyor memeyi kabul etmiyor ilk bas doğru taktığından emin ol sonra emzirirken elinle tutman lazımm 🤍