ayisigi3 Merhabalar, 2.5 aylık bebeğim var, çok emip kustuğu için emziğe başladım. Ama emzik olduğunda da 5 saat emzirmesem hiç acıkıp ağlamamaya başladı. Ne yapmalıyım, acıkmadığı için mi ağlamıyor anlamadım