Kızlar bebeğimde doğduğundan beri geçmeyen burun akıntısı ve hırıltı var bunun dışında başka bir belirti yok öksürük vs bişey yok sağlık ocağında normal ateş öksürük olmadığı sürece korkma diyorlar ama küçük olduğu için endişeliyim ayın 28ine randevu bulabildim ve aldım ama yine de size de sormak istedim aynı durumu yaşadınız mı ve ne zaman geçti geçmesi için ne yaptınız yada hiç doktora giden var mı bu şekilde ne dediler