Bebeğim 8 aylık oldu. Birkaç gündür memeyi almak istemiyor çok azalttı günde 2 3 kez emiyor oda kısacık.gece hiç emmiyor Memeye gelmek istiyor gelince emmeyip ağlıyor. Ek gıdayı güzel yiyor ama memeye çok düşkün bir çocuktu bu dönemlerde bunu yaşayan var mı ya ? Geçici birşey mi acaba ?