Şimdi kızlar ben 3 gün önce bir kaban beğendim ve satın aldım internet sitesinden ücreti 650 tl idi kargo parasıyla beraber 670 tl ödedim ve bu gün elime ulaştı kaban çuval gibi orda 120 cm yazmış boyunu elime ulaşan 145 rahat var ben 1.68 boyundayım 140 bana tam oluyor s beden olan ürüne brnden 4 kişi rahatlıkla sığar tamam salaş sipariş etim kemeri kalçamın üzerinde bağlanıyor iade talep etim benden 40 tl gibi bir ücret istediler ve paramı kargo elerine ulaştıktan 20 gğn içinde iade ediceklerini söylediler sabah mesaj atım zar zor dönüş yaptılar bu saate anca cevap verdiler ve mesai saati dışındaymış sabah yazmamı bekliyorlar benim sorum benim bu ücreti ödemem normalmi ve paramı o kadar süre beklemem normal mi çok kez iade işlemi yaptım ilk defa böyle birşey gördüm bilen biri yazabilir mi