30undabiranne Sumeyye068 erken bencede ben aldım 1yaş hediyesi binemedi bileyde anlamadı. şuan 19 aylık hala tam binmiş değil
agacsizkoala Sumeyye068 erkenden alınca binemiyorlar evde köşede durdukca da heveslerini alıyorlar kıymetini bilmeden bıkınca da kenarda anca yer kaplıyor
mysa2 Sumeyye068 pilsan panther var bende oğlum 3 yaşında geçen sene almıştım hala çok rahat kullanıyor 5 yaşında kuzeni var oda kullanabiliyor öneririm😊 akusu dolu şekilde 2 saat ful kullanabiliyorum
Mytinyson Mercedes almıştı annemler ama korktu asla binmedi. Ağlıyodu sürekli bizde sattık 😅😂 ama tavsiye ederim çok kaliteliydi. Baya ağırdı ama
Denizanasi92 Sumeyye068 erken diyen olmuş da gelecek sene 2748383 katına çıkınca pişman olursunuz bence alın 🤣
merve171214 Sumeyye068 Mercedes Benz S63 var bize anneannesi dedesi 9 aylıkken 1 yaş hediyesi olarak almıştı o zamandan beri kullanıyoruz çok seviyor sadece tek başıma aşağı indirmek sorun oluyor ağır geliyor ama model olarak biz çok memnunuz
HamzaTugra koyacak yeriniz varsa alın tabi biz 1500 civarı almıştık o sene sonra bi pahalandı iyi ki almışız dedik para kâr olarak ama salonun ortasında durdu 1 kış boyunca o konuda müthiş pişman olmuştum
Ahmetinannesi668 Sumeyye068 babamız 1 yaş hediyesi aldı şuan 1 buçuk yaşında kullanıyor hiç inmiyor araba dan. E bebekten aldık mersedes V8 kip tarzında olan şiddetle tavsiye ediyorum. Benz G63 Akülü Jip 12 V Siyah